REDUCERI de până la 50%!
VEZI OFERTELE

Politica de Returnare

Clientul GEISHA COSMETICS SRL poate returna produsele achiziționate în urmatoarele situații:

  • Coletul prezintă deteriorări severe
  • Produse livrate greșit
  • Produse neconforme cu specificațiile de pe website
  • Produse defecte

Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fară penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.


Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse on-line, folosind tehnicile de comunicare la distanță.


Clientul este obligat să notifice GEISHA COSMETICS SRL de intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare formular on-line sau o dată cu rambursarea produsului, în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor.


În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării produselor, prin virament bancar.


Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitându-se la transportul produselor (achitat de catre Client), nu se rambursează.


În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.


Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. Produsele vor fi returnate împreună cu accesoriile/cadourile gratuite, în ambalajul original la sediul S.C. GEISHA COSMETICS S.R.L, Str. Aurel Vlaicu, Nr. 9A, Suceava, România, împreună cu formularul de retur completat și factura în care ați marcat produsele pe care le returnați.


Pentru returnarea produselor te rugăm să completezi formularul de aici.